(C) Edunews.pl - INSPIR@CJE 2015

Zapraszamy do współpracy przy projekcie Edunews.pl, który nazwaliśmy: ZWYKLI NIEZWYKLI NAUCZYCIELE. Celem projektu jest wspieranie nauczycieli jako środowiska osób twórczych, otwartych, zaangażowanych, zmieniających edukację oddolnie w swojej codziennej pracy dydaktycznej z uczniami. Chcemy promować takie osoby, które będąc "zwyczajnymi" osobami, dzięki swojej pasji i zaangażowaniu dokonują w szkołach rzeczy "niezwykłych".

Witamy serdecznie w trzeciej generacji portalu Edunews.pl. Mamy nadzieję, że nowa szata graficzna i funkcjonalności przypadną do gustu naszym Czytelnikom. Postanowiliśmy dokonać zmiany wyglądu portalu w taki sposób, by lepiej pokazywać bogate zasoby treści poświęconych edukacji, które gromadzimy od początku naszej działalności, od lutego 2008 roku. Ponieważ technologie szybko się zmieniają, również serwisy internetowe powinny nadążać za tymi zmianami. Mamy wrażenie, że wykonaliśmy spory krok naprzód w rozwoju portalu :-)

Jesteśmy na facebooku

fb
Edunews.pl oferuje cotygodniowy, bezpłatny (zawsze) serwis wiadomości ze świata edukacji. Zapisz się:
captcha 
I agree with the Regulamin

Ostatnie komentarze

  • Written by q-ku
    aż dziw, że się ktoś odważył się dociec i powiedzieć o tej sprawie prawdę - przy tylu zachwyconych j...
  • Written by Kraina Szczęścia
    Można było przypuszczać, że przygotowanie do nauki zdalnej trwały od dłuższego czasu. Sam fakt gładk...
  • Written by Żłobek
    Kontrowersyjny artykuł i teza. Autorka próbuje w nim udowodnić coś, w co ona sama wierzyć nie może :)...
  • Written by Kraina Szczęścia
    Słuchanie młodzieży i dzieci przez dorosłych, to podstawa. Ale często zapominana. A dzieci widzą w m...
  • Written by Maciej M. Sysło
    Myślę, że Krainę Szczęścia jest w stanie przybliżyć właściwie wdrażana obowiązująca obecnie podstawa...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie