(C) Edunews.pl - INSPIR@CJE 2015

Zapraszamy do współpracy przy projekcie Edunews.pl, który nazwaliśmy: ZWYKLI NIEZWYKLI NAUCZYCIELE. Celem projektu jest wspieranie nauczycieli jako środowiska osób twórczych, otwartych, zaangażowanych, zmieniających edukację oddolnie w swojej codziennej pracy dydaktycznej z uczniami. Chcemy promować takie osoby, które będąc "zwyczajnymi" osobami, dzięki swojej pasji i zaangażowaniu dokonują w szkołach rzeczy "niezwykłych".

Witamy serdecznie w trzeciej generacji portalu Edunews.pl. Mamy nadzieję, że nowa szata graficzna i funkcjonalności przypadną do gustu naszym Czytelnikom. Postanowiliśmy dokonać zmiany wyglądu portalu w taki sposób, by lepiej pokazywać bogate zasoby treści poświęconych edukacji, które gromadzimy od początku naszej działalności, od lutego 2008 roku. Ponieważ technologie szybko się zmieniają, również serwisy internetowe powinny nadążać za tymi zmianami. Mamy wrażenie, że wykonaliśmy spory krok naprzód w rozwoju portalu :-)

Popularne tagi

Edunews.pl oferuje cotygodniowy, bezpłatny (zawsze) serwis wiadomości ze świata edukacji. Zapisz się:
captcha 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

  • Written by Jolanta
    Zgadzam się,że tak drobiazgowe omawianie lektur szkolnych jest zbędne.Nie ma w nim miejsca na kreaty...
  • Written by Wiola
    Arkusz był krytykowany przez nauczycieli polonistów w grupach polonistycznych na fb. Zgadzam się z P...
  • Written by Piotr
    Nauka projektowa (PBL) w stosunku do nauki klasowo-lekcyjnej (NKL): Wyobraźmy sobie, że oglądamy najl...
  • Written by Wiesława
    Projekty pozwalają dzieciom rozwijać umiejętności, o które trudno w typowej pracy "przedmiotowo-lekc...
  • Written by Marek
    Dobra metoda. Logiczne myślenie jest bardzo ważne. Z logicznym myśleniem dziecku będzie łatwiej w ży...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie